Аутизм бұзылымдары бар балалармен жүргізілетін диагностикалық-консультациялық кезеңнің міндеттері:

  • баланың даму ерекшеліктерін, күшті жақтары мен проблемалары туралы ата-ана пікірін және көзқарасын анықтау;
  • отбасының қажеттіліктерін анықтау;
  • баланың даму тарихын нақтылау үшін медициналық және әлеуметтік психологиялық анамнез мәліметтерін жинау;
  • баланың ересектермен байланыс, қарым-қатынас және өзара әрекеттесу деңгейі мен мүмкіндіктерін анықтау, қол жетімді қарым-қатынас құралдарын бағалау (сөзсіз және сөзбен);
  • стереотиптік әрекеттердің, қызметтің және мінез-құлықтың ерекшеліктері мен сипатын анықтау, олардың функцияларын нақтылау:сергітетін (аутостимуляторлық) , қорғайтын, бақылайтын, өтемдік;
  • сенсорлық, моторлық, ақыл-ой және сөйлеу дамуының деңгейі мен ерекшеліктерін, сондай-ақ, оның жасына тән әрекеттерді (пәндік,ойын) анықтау;
  • проблемалық мінез-құлықтың себептері мен сипатын анықтау: айқын алаңдаушылық, қорқыныш, теріс қылық, озбырлық;
  • аутизмнің ауырлық дәрежесін және аутизмді қорғау тәсілдерін анықтау.

Педагог-психолог: Жылысбаева И.Ж.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *